נשים בפרשת דרכים -
בנות 30-40 בוחרות: "שגשוג גופני" עכשיו או "שיקום גופני" אחר-כך

במהלך גילאי ה 30+ (בעיקר באמצע), את מתחילה לאבד את אחד הנכסים הכי יקרים שלך. הנכס הבריאותי-תפקודי הזה הוא גם אחד הגורמים האסתטיים המכריעים כשזה קשור למראה שלך, לדרך שבה הבגדים יושבים עלייך, לאופן שבו את יכולה לעבור ולהתאושש מהריונות ואפילו על המטבוליזם שלך.

יובל שטיין

יובל שטיין

מאמן ומנהל כללי

בואי נשים את זה על השולחן : בין הגילאים 30-40 את נכנסת לראשונה בחייך לתהליך הולך וגובר של איבוד מסת השרירים שלך.

אנחנו יודעים, קשה מאוד להשקיע בזה בין העבודה לבית ושהחיים עמוסים.. אבל את נמצאת בנקודה כל כך חשובה בחייך ואנחנו רואים את זה כל הזמן. ומה אנחנו רואים? אנחנו רואים את ההבדלים בין נשים מאומנות כבר מגילאי ה 30 שלהן (או שנות ה- 20 המאוחרות) לבין אלה שמגיעות *להתחיל להתאמן* רק באמצע שנות ה 40, לאחר שמעולם לא השקיעו את מה שצריך בגוף שלהן. קיים ביניהן הבדל משמעותי!

מה ההבדלים בין התחלה "בזמן" להתחלה "מאוחרת"?

בנות 30+ עד 40 – 

בנות 30+ עד 40 המקדישות את הזמן הדרוש לאימוני כוח (לא צריך הרבה!) במהלך שנות ה-30 שלהן מצליחות טוב יותר לשגשג מבחינה גופנית, להגיע להישגים נראים בעיצוב הגוף, לעכב תהליכי איבוד מסת שריר טבעיים ופשוט מצליחות מהר מאוד לפתח כוח, כושר ויכולות גופניות שלא בטוח שהיו להן בכלל בגילאים צעירים יותר. 

בנוסף הן גם מצליחות טוב יותר לרדת במשקל (במסת השומן) כחלק מהתהליך. ויש אפילו עוד משהו – המתאמנות בגילאים אלה מגיעות "מוכנות" יותר להריונות ומצליחות להשתקם מהר לאחר הלידות. פעמים רבות בתוך שבועות בודדים ה"אישה המאומנת" פשוט חוזרת לעצמה.

אצל "המאחרות" לבוא (40 ומעלה) – 

גם אצלן כמובן שגם ישנם שינויים מדהימים, אבל זה קשה יותר, איטי יותר והגוף חסר בבסיסים כל כך חשובים. המקום ממנו מתחילים נמוך יותר וזה מאוד מורגש. לעתים נדמה לאחר שנים של חוסר פעילות ו"התחלה מאוחרת" באימונים – ש"הגוף פשוט לא משתף אתנו פעולה" (מילים של מתאמנות). זה דבר שפוגע במוטיבציה והופך את האתגר לקשה יותר.

למעשה אחד הדברים שאנחנו הכי מרגישים אצל מצטרפות בגילאי ה-40+ (שלא התאמנו לפני כן) היא תחושת החרטה על כך שלא התחילו מוקדם יותר. שלקחו כמובן מאליו את המצב הפיזי הצעיר שחשו בו ממש כמה שנים לפני כן. למעשה, את הרעיון לכתיבת המאמרון הקצרצר והחשוב הזה קיבלנו ישירות מהמתאמנות שאמרו לנו : "חבל שלא ידענו קודם" וכי "אני מרגישה שאני מתאמנת כדי לשקם את הגוף".

מה אפשר לעשות (ואיך לעשות את זה נכון)?

הדרך הישירה והנכונה ביותר לשנות כיוון היא להתחיל לבצע אימוני כוח מדויקים ומקצועיים.
אם לא התאמנת הרבה זמן ואת מרגישה קצת "אבודה" בתוך העולם הזה, יש חשיבות גדולה מאוד למציאת מסגרת *איכותית* שתעזור לך לסובב את הגלגל לאחור. אחת הטעויות הנפוצות היא פשוט ללכת להיאבד בחדר כושר או לחשוב שכמה הליכות בפארק יעשו את העבודה. ניסיונות כושלים מבזבזים זמן יקר ומביאים למפח נפש ואכזבה.

בסטודיו שלנו (גוף1-הרצליה) אנחנו "מדלגים על הניסיונות" ועושים ישר מה שצריך. אנחנו עובדים עם קבוצה איכותית של גברים ונשים בדיוק כמוך. אנחנו יודעים כיצד לשלב אותך באופן הדרגתי בתוך מסגרת מיוחדת ואינטימית של אימונים ובדגש על כוח, שעוזרת לך לבנות את עצמך מחדש, לצד אנשים כמוך – גם אם את חושבת שאת "מתחילה מאפס".

והכל מתחיל מפגישת היכרות והתאמה קצרה שבה אנו שומעים את הסיפור שלך ורואים כיצד נכון לשים אותך על המסלול הנכון לך.

רוצה לנצל את חלון ההזדמנויות שיש לך לשינוי בגוף, בהרגשה ובחיים ?

טופס הזמנת פגישת ייעוץ והיכרות בת 30 דק' (ללא עלות)

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן